Dr Duke Options Handel


Dr. Duke: Alternativ Trading Coach Kerry W. Given, Ph. D. aka dr. duke, trener lager - og opsjonshandlere en-mot-en og er en ofte invitert høyttaler på pengeshowet, tradersutstillingen, og forex - og opsjonskonferansen. Han har over tretti års erfaring med handel på aksjemarkedene og har omsatt opsjoner i aksjeporteføljen og for inntektsgenerering siden 1999. Hans formelle finansopplæring omfatter kurs på næringsliv og økonomi og avansert opsjonsopplæring på CBOE Options Institute. Parkwood Capital, LLC ble grunnlagt i 2007 med sikte på å gi ærlig og realistisk økonomisk utdanning til enkeltpersoner akkurat som deg. Dr. Dukes mest kraftfulle markedsføring kommer fra elevene hans. Har du tatt noen av de populære to dagers seminarene som lover å tredoble pengene dine om tre uker, eller gjør det mulig å gi opp jobben din og handle fulltid Mange av våre kunder tok de kursene og fant at de fortsatt ikke kunne finne suksess i markeder selv etter å ha brukt tusenvis av dollar på utdanning. Dr. Duke hjelper elevene sine til å ta de neste skrittene og forvandle sin handel til en kontantgenererende virksomhet. Han selger ikke rik rike ordninger. Faktisk debunker han mange av de vanlige misforståelsene om aksje - og opsjonshandel. Det er mulig å generere en jevn inntekt fra markedene år etter år og Dr. Duke kan vise deg hvordan. Dr. Dukes ny bok, No-Hype Options Trading. publisert av John Wiley og Sons, er tilgjengelig på Amazon. Ta en titt på kundeanmeldelser som er lagt ut på Amazon og denne nettsiden. En tidlig korrekturleser roser Dr. Dukes bok som den beste introduksjonsboken om alternativer som Ive noensinne har møtt. Dr. Duke utforsker ikke-retningsmessig handel med alternativer i sin siste bok, Time Is Money. tilgjengelig på Amazon. Dr. Duke vil jobbe med deg for å utvikle handelsstilen og planen som passer best for deg og din situasjon. Tjenester inkluderer ansikt-til-ansikt coaching, private webinarer, gruppeklasser via webinar og tilpasset coaching på områdene å investere i aksjer, børsnoterte fond, fond, aksjeopsjoner og indeksalternativer. Han vil lære deg å forstå de finansielle markedene, kjenne risikoen for dine investeringer, og håndtere denne risikoen. Dr. Duke er unik i opsjonsutdanningsområdet i en avgjørende forstand: Han praktiserer det han forkynner. Du kan følge sin daglige blogg og spore sin prestasjonshandel med jernkondoren i sin Flying With The Condor handelsvarslingstjeneste. Handelssporene for Dr. Dukes trading Group, og No Hype Zone-nyhetsbrevet, er alle publisert i gratis nedlastingsseksjonen på dette nettstedet. Dr. Duke er en av få, om ikke den eneste, opsjonspedagogen som posterer sine handler i sanntid, slik at du kan følge resultatene. Kontakt oss for mer informasjon om noen av disse tjenestene. Referanser er tilgjengelige. Det 30-årsjubileet for den største Wall Street-filmen har blitt gjort: Heres The Story Behind It I juni 1983 ble Trading Places løslatt i teatre. Det er fortsatt den største Wall Street-filmen noensinne laget. Tretti år senere, mest sett det som en del av kanonen av amerikanske komedier, etter å ha lansert, gjenopplivet eller definert karriere fra mange av dets cast og mannskap. Hvis du ikke har sett det enda, bør du nok omvende deg til din lokale pastor, og logge deg på din nærmeste Netflix-konto. Men som en høflighet, oppsummerer du plottet: To septuagenariske brødre som driver en vellykket varehandel i Philadelphia, kommer inn i et argument om hvorvidt en persons karakter er formet av natur eller næring. De bestemmer seg for å satse: De vil ramme en toppleder (Dan Aykroyd) med narkotikabesittelse og kreve en prostituert (Jamie Lee Curtis). I mellomtiden vil de fremme en street tigger (Eddie Murphy) til lederens tidligere rolle. De vil da observere om tiggeren og utøvelsen fortsatt virker som deres gamle selv. For å feire 30-årsjubileet for denne filmen, nådde vi ut til noen viktige prinsipper bak filmen - dessverre er mange ikke lenger hos oss, selv om deres kollektive erfaring på tidspunktet for skytingen bidro til å gjøre filmen så god som den var - å snakke med oss ​​om hvordan det ble gjort og hva det betyr i dag. JOHN LANDIS, regissør: Jeg ringte fra Jeff Katzenberg, lederen på Paramount på den tiden, og spurte om jeg ville lese et skript som heter Black and White, som jeg trodde var en elendig tittel - ironisk nok var svart eller hvitt noe jeg gjorde med Michael Jackson flere år senere. Det var veldig gammeldags, en sosial komedie veldig mye som skruboksspillene gjort på 30-tallet. Hollywood laget en serie filmer - Preston Sturges, Frank Capra - disse komedier som egentlig handlet om samfunnet på tiden, og var ganske politiske, men fantastisk morsomme og med sterke tegn. TIM HARRIS, medforfatter: Det var disse to brødrene som begge var leger som jeg ville spille tennis med på en jevnlig basis, og de var utrolig irriterende å leke med fordi de hadde en stor søskenrivalisering, hele tiden på alt . Det var disse to brødrene som begge var legene som jeg ville spille tennis med ganske regelmessig, og de var utrolig irriterende å leke med fordi de hadde en stor søskenrivalisering, hele tiden om alt. - Tim Harris, medforfatter Så de måtte alltid skilles, du vet, spiller på det andre laget. Og de var veldig velstående, men også utrolig billige - vi ville spille på offentlige domstoler hvor det var som et par dollar for fire gutter i en time. Og theyd har argumenter om hvem som kom opp med 50 cent, og jeg tror en veldig varm dag jeg spilte med dem, og jeg kom nettopp hjem og var lei av det, og jeg trodde bare, Gud, jeg vil bare ikke spille med disse menneskene er de forferdelige. Og jeg hadde ideen om at de satte på en naturenurturesituasjon med noen i deres selskap, og Id jobbet ganske mye ut, og gikk over til Herschels og fortalte det til ham, og han trodde det var fantastisk. På den tiden bodde jeg i det som var en ganske nedslitt del av L. A. nær Fairfax Avenue som var helt kriminalitet ridd. Jeg bodde i et leilighetskompleks hvor alle enten hadde en pistol holdt i hodet eller blitt voldtatt eller hva som helst - bare et meget kriminelt miljø - det var en del av det jeg antar også. HERSCHEL WEINGROD, medforfatter: Sannheten er at den eneste måten et skjerm virkelig kan dømmes per definisjon, er ikke på siden, det ved å se på filmen som ble laget av den. Det kan sikkert leses og nytes, men det uunngåelige faktum er at det ble skrevet for å bli sett. LANDIS: Skriptet ble utviklet for Gene Wilder og Richard Pryor. Og da jeg ble sendt skriptet, hadde Richard Pryor dessverre ulykken der han brente seg ganske dårlig, og de sendte det til meg og sa: Hva synes du 48 timer hadde ikke kommet ut ennå, men theyd forhåndsviste det, og Eddie Murphy hadde forhåndsvist seg veldig bra, og de trodde, Ah, disse barna skal bli en stjerne. Så sa de: Hva synes du om Eddie Murphy som spiller Billy Ray Valentine-delen Og jeg sa selvfølgelig Whos Eddie Murphy Så sa de, hva tror du om Eddie Murphy å spille Billy Ray Valentine-delen Og jeg sa selvfølgelig Whos Eddie Murphy - John Landis, direktør Fordi jeg ikke så på Saturday Night Live siden John Belushi hadde dødd. Så jeg leser skriptet, og jeg så Eddies bånd, og dro til New York og møttes med Eddie. Og de ville - jeg vil ikke fortelle hvem de ville at jeg skulle kaste - men studioet var veldig fornøyd med nesten alle de ville at jeg skulle kaste. John Belushi hadde dødd, og Dan Aykroyds film uten John ble kalt Dr. Detroit, som var en fiasko, så konvensjonell visdom var at Aykroyd uten Belushi var som Abbott uten Costello, og at hans karriere var over. Nå kjente jeg Danny godt, hadde jobbet med ham, og jeg visste at Danny var en fin skuespiller, og han kunne lett spille denne fyren. Danny, det er en skuespiller: Du forteller ham hva du vil, og han leverer. Og jeg trodde det var fantastisk. Så han reduserte prisen litt, og jeg fikk ham, så jeg hadde Dan Aykroyd og Eddie Murphy, og de var opprørt fordi Danny hadde ikke - de siste bildene hans hadde ikke gjort det bra, og Eddie var fortsatt ukjent. 48 timer kom ut mens vi skyte. Det eneste tegnet i skriptet jeg hadde problemer med, fordi shes en slik fantasi, er Ophelia. Den klassiske hookeren med et hjerte av gull - skinner en fantasi som jeg trodde hvordan fanden skal jeg komme unna med dette jeg hadde møtt Jamie Lee Curtis - jeg skutt en dokumentarfilm om horror ting, og hun var vert for det - hun var en skrigdronning. Og jeg møtte henne og hun var så morsom og smart og sexy, og jeg trodde, Oh shed var veldig bra. Hun hadde nettopp laget Halloween 2, for hvilken skur ble betalt, tror jeg en million, og vi betalte henne sannsynligvis 70.000. Da jeg kastet henne, gikk studioet på nøtter. Jeg ble kalt inn i hodet på studio-kontoret, og han sa: Dette er en B-film skuespillerinne, og jeg sa, Ikke etter denne filmen. Men gutt de virkelig ikke likte det faktum at jeg kastet Danny og Jamie. JAMIE LEE CURTIS, Ophelia: Jeg hadde gjort en bevisst innsats for å faktisk slutte å gjøre horror filmer. Jeg visste at det ikke ville tillate meg en full karriere - at det til en viss grad ville bli begrenset. Og jeg møtte John da han gjorde en kort - en dokumentar om horror filmtrailere fra 50-tallet kalt Coming Soon. Han trengte noen å fortelle, så han hyret meg for det da da jeg først møtte ham. Og i løpet av det, må han ha hatt mening at jeg ville være god. Så han ga meg den delen. Han gikk tydeligvis mot hver av studioene. De avstøpende menneskene trodde alle han var gal, og han forandret hverandre livet mitt ved å gi meg den delen. Jamie Lee Curtis som Ophelia, en prostituert Denholm Elliott som Coleman, Winthorpes butler og Murphy og Aykroyd som de plottet hevn. Netflix Han forandret livet i livet ved å gi meg den delen. - Jamie Lee Curtis HARRIS: Castingen er veldig mye for Johns kreditt, han støtter bare filmen briljant, og alle de små delene skinner virkelig. Det er faktisk en av disse filmene, hvor det forandrer mange deltakere karriere for alltid. Det fikk Jamie Lee Curtis ut av horror filmer. Det fikk Herschel og jeg til et mye mer fremtredende nivå. De to gamle gutta - det gjenopplivet helt sin karriere. Det katapulerte everybodys karrierer på en positiv måte. LANDIS: Den mest bemerkelsesverdige historien, kaste klokt: Jeg trodde, vel, jeg trenger noen som var en filmstjerne på 40-tallet, som aldri aldri har spilt en skurk, og jeg tenkte, hei, hva med Don Ameche og casting kvinne sa, Don Ameches død. Og jeg sa, jeg tror ikke det, jeg ville vite om Don Ameche er død. Og så kalte vi Screen Actors Guild, og hans residuals ble sendt til sin sønn i Phoenix, Arizona. Og jeg trodde, Vel, det er ikke et godt tegn. Og han hadde ikke en agent, og jeg trodde, Shit, goddamm, hvem kunne vi få når en av sekretærene sa, jeg hørte dere leter etter Don Ameche. Vi sa Ya. Hun sa, jeg ser ham hele tiden på San Vicente i Santa Monica. Så jeg ringte informasjon, og jeg sa at jeg der en Don eller D Ameche på San Vicente i Santa Monica Og det var så jeg ringte ham. Og du vet at han har den umiskjennelige stemmen, og du skjønner at Don var en stor stjerne på slutten av 30-tallet, definitivt en stor stjerne på 40-tallet. Jeg mener han var Alexander Graham Bell for chrissakes - en stor stjerne i 50-tallet, Broadway stjerne, radio stjerne, filmstjerne, tv-stjerne. Og jeg sa, herr Ameche Yeeessss. Jeg heter John Landis, Im med Paramount Studios, og jeg lager en film og jeg liker at du skal vurdere en del. Så jeg hadde et skript sendt over. Og kan du lese dette og kan du komme inn i morgen og han sa ja. Vil du at vi skal sende en bil Han sa, Nei nei, jeg kan kjøre. Jeg sa, flott. Og han kom inn og var villig til å lese for meg. Jeg var så sjokkert. Jeg sa at du ikke trenger å lese for meg. Han hadde ikke laget en film om 14 år, jeg hadde vært med middagsteater. Mens vi skyte senere i Philadelphia - han var så fantastisk - jeg sa, Don, kan jeg stille et spørsmål. Hvordan har du ikke arbeidet i 14 år? Og han sa: Vel, ingen kalt. Det store resultatet av dette er etter at Trading Places kom ut , den neste filmen han var i var Cocoon, som han vant en Oscar for. Han sluttet aldri å jobbe resten av livet - han lagde seg som 10 flere filmer - jeg jobbet med ham to ganger mer. PÅ PLASSERING HARRIS: Philadelphia har en forbindelse med grunnleggelsen av landet, grunnloven, alle har rett til jakten på lykke, all idealismen som er bygget inn i Amerika. Jeg trodde det var en god måte å markere det på, spesielt i åpningsscenen når du ser den ubøyelige svarte fyren. LANDIS: Mange av interiøret som skal være i Philadelphia, er faktisk New York. Utvendig og indre av Duke Brothers, den store etasjen, var Philadelphia. Men kontorene var oppe på Park Avenue Armory, de hadde disse vakre Stanford White-interiøret. Faktisk var det et ekte Gilbert Stuart portrett av George Washington - jeg sa at kan jeg bruke det The Heritage Club plassering var en fantastisk finne. Det var en gammel Chamber of Commerce-bygning, det var tomt - et spektakulært rom, vi satte bare bordet der inne. SKADER SKAMMERNE LANDIS: Det tok meg lang tid bare å forstå con, hva skjedde. Det er bare så morsomt, det er så lenge siden nå, er chicaneryen så mye mer arcane nå. I hvert fall i Trading Places, på slutten av dagen var det varen. HARRIS: Jeg spurte noen mennesker som var i den bransjen for å snakke meg med meg gjennom det, og da jeg skrev det - det var som å studere for en eksamen, vet du, du forstår det dagen, og da 24 timer senere kan du ikke huske hvordan alt fungerer. LANDIS: Det var faktisk i manuskriptet at de endelige scenene var i Chicago på vareutvekslingen, men de ville ikke la oss skyte der. Vi hadde virkelig prøvd hvilken som helst måte for å få lov til å skyte der, og jeg tror sannelig når de så at vi hadde en klar forståelse av hvordan det virket, det var som, Nei Så vi endte opp med handelsutvekslingen i New York som var på Verdenshandelssenteret på den tiden. Om lag 90 av gulvhandlerne i filmen var faktiske handelsfolk, og mye av det jeg skutt i løpet av de faktiske åpningstidene. De var inn i det - om noe de var mindre grove. Jeg var ganske overrasket over hvor fysisk røff det var - de elbøyte hverandre. Det var som en kontakt sport. Jeg var ganske overrasket over hvor fysisk røff det var. Det var som en kontakt sport. - John Landis De handlet i utgangspunktet som 8 eller 9 timer om dagen, så vi var der i 3 til 4 timer på to dager mellom åpning og lukning, og vi fikk mye gjort. Jeg har faktisk skutt noen guerilla ting der jeg brukte i filmen. Jeg husker også at råvaremarkedet, det var i et av tårnene på World Trade Center på 50. eller 60. etasje - ingen vinduer, og 3 til 4 historier høye. Det var veldig rart, å ta en heis opp på 50 eller 60 etasjer, og du trodde du var underjordisk. En umiddelbar klassisk filmfestival: Filmen fikk ekstremt gode anmeldelser fra de store filmkritikerne på den tiden - Vincent Canby på New York Times Siskel amp Ebert, både på deres TV-show og i Chicago Sun-Times Richard Schicikel i Time Magazine Sheila Benson i LA Times Even People Magazine. Det var også noen negative anmeldelser, men vi håpet at de gode ville hjelpe publikum å gå og se filmen. De gjorde, og heldigvis likte de det mye. Jeg så det opp, og det var den fjerde høyeste grosseringsfilmen i et år hvor Return Of The Jedi og Tootsie var første og andre. HARRIS: Det hadde ikke en stor åpning, men det fortsatte bare å gå og gå og gå. Jeg hadde en samtale fra en agent som sa at han skulle ringe, spør om det var sant at hele filmen faktisk hadde vært produsenten Aaron Russos ide, og det hedte bare betalt oss for å skrive det. Da fikk jeg en annen samtale som sa at Jeffrey Katzenberg på Paramount skulle komme og sa at alt hadde vært hans ide. Å være allerede en Hollywood cynic, visste jeg at det var en hit, fordi folk prøvde å stjele kreditt for det allerede. CURTIS: Noen mennesker vil late som de visste det. Paramount kanskje følte at det hadde noe. I midten av prosessen forventer du aldri at det kommer til å ligge utenfor diagrammene. Det er bare en veldig morsom film. Motherfucker Moi WEINGROD: Hvis du skriver et originalt manuskript som blir en kommersiell og kritisk suksess, har du plutselig en viss grad av legitimitet. Ingen som risikerer jobben sin, hyrer deg til å skrive en skriveoppgave eller gjør enda en av dine originale skript fordi du allerede har tjent penger til et studio du er i klubben, som det var. Ansatte forfattere hvis filmer har vært vellykket, bidrar til å redusere denne viktige absurditeten i skjermen for kjøperen. LANDIS: Filmer har et eget liv. EN INSPIRASJONLIG FILM HARRIS: Det var sannsynligvis bare på grunn av det å bli utrolig trendy å være helt rik. Vi spilte inn i det på slutten av filmen: Tdream oppnås fordi disse to gutta, en svart fyr og hvit fyr, begge fikk skitten rike. Jeg tror det er derfor filmen er vellykket - det er en satire på grådighet og sosiale konvensjoner, men det hadde en tilfredsstillende lykkelig slutt. De fikk begge det de ville. CURTIS: Gamle penger har fortsatt makten - ingenting har endret seg. Det er sjokkerende for meg, men det er ikke overraskende. Det er sjokkerende at du tror folk vil bli holdt ansvarlige, men jeg tror bare ikke det er virkeligheten i dag. LANDIS: Den uvanlige enormiteten av uærligheten er skummel i bankindustrien og verdipapirvirksomheten. Alt dette strekker seg fra deregulering - bare feighet og korrupsjon i Senatet, det er bare det. Du kan ikke overdrive disse tingene. Du kan virkelig ikke. HARRIS: Noen kom til meg nylig og sa at det var på grunn av Trading Places som hedte gått inn i finansmarkedet, som er som et stort paradigmsving - at en film skrevet som satire av den verden ender opp med å inspirere noen til å gå inn i det verden og tjene mye penger. Men det viser bare hvordan tidene endres siden den filmen ble laget. WEINGROD: Bernard Madoff, tidligere leder av NASDAQ, ble undersøkt av SEC siden 1999, men skandalen brøt ikke til 2008. Nuff sa. WHITH WALL STREET COMEDIES HARRIS: Filmer som har kommet ut om Wall Street, ingen av dem er morsomme. De er alle melodramas, de tar seg veldig alvorlig. Jeg tror de er tvunget, de må automatisk være liberale når de er misfornøyd med det. Jeg var litt skuffet over det. Trading Places er en slags bakoverrettet film, som skyldtes mer til filmene på 40-tallet og 50-tallet enn det som skjedde på det tidspunktet det ble laget. Brewsters Millions var en sosial komedie om penger og grådighet og hva det gjør med folk, men etter det ble det ikke laget slike filmer lenger. Det var ingen filmer som det ble gjort lenger. - Tim Harris komedier ble regissert til en bestemt gruppe barn - tenåringer - og det syntes å ta over mye. Jeg tror det er sannsynligvis en amerikansk ting - de er ikke interessert i å se på det spesielt. Jeg tror ikke Hollywood er heller - det er vanskelig for dem. De viktige menneskene i Hollywood er virkelig, veldig skitten. De ønsker ikke å se det som gjorde narr av spesielt, jeg tror ikke. CURTIS: Komedie handler om karakter og konflikt. Theres sikkert nok konflikt i bank, og det er sikkert nok tegn. Noen som er klok kunne komme med en god krok. SE OGSÅ: De viktigste diagrammene i verden Hvordan handler jeg Alternativer Dette er et fantastisk kurs, fylt med velprøvde teknikker for suksess i alternativer. Du vil lære det enkleste kritiske konseptet for å bestemme suksess eller fiasko i markedene, og du vil oppdage: En fin måte å spille ekstremt eufori eller hvit knusepanikk En perfekt beskyttelsestrategi som brukes av proffene En bestemt strategi for å spille inntjeningsmeldinger med mye MINDRE RISIKO Kraftig spiller for å øke fortjenesten med mindre risiko i en BEAR Market Description Dette er et fantastisk kurs, fylt med velprøvde teknikker for suksess i alternativer. Du vil lære det enkleste kritiske konseptet for å bestemme suksess eller fiasko i markedene, og du vil oppdage: En fin måte å spille ekstremt eufori eller hvitknusepanikk (s. 111) En perfekt beskyttelsestrategi som brukes av proffene, men aldri engang hørt om nesten 99 av handlende (s. 150) En bestemt strategi for å spille inntjeningsmeldinger med mye mindre risiko (s. 39) Kraftige spill for å øke fortjenesten med mindre risiko i et BEAR-marked (s. 89) Noen gang lurt på hvorfor noen handelsmenn er konsekvent mer vellykket enn noen andre For første gang noensinne har mannen som en av verdens topphandlere, samtykket til å avsløre sine mest verdifulle, hjelpsomme og lønnsomme teknikker. Jon Najarian (også kjent som Doctor J) har i år rapportert konsistent og jevn fortjeneste, måned etter måned. Hans firma, Mercury Trading, var en av de største markedene i verden, og håndterer over 150 millioner aksjer og 30.000-45.000 opsjoner hver dag. Hes vært rådgiver og mentor til dusinvis av vellykkede profesjonelle handelsmenn, og har lært opsjoner grunnleggende i 20 år med Chicago Board Options Exchange. Doktor J har oppnådd respekt og beundring av markedsførere over hele verden med sine fantastiske og konsekvente handelsferdigheter, hans ærlighet og hans vilje til å hjelpe andre til å lykkes. Noen av teknikkene du vil lære eksponering for lege Js personlige handelsteknikker kan gjøre deg til en valgvinter. Selvfølgelig får du alt grunnleggende. Oppkjøps - og salgsopsjoner Hvordan sammenligne prisen på et alternativ vs. kostnaden av den underliggende eiendelen Grunnlaget for opsjonsprisbevegelser - hvorfor de skjer, og hvordan de kan prognose dem nøyaktig. Bestemme sann verdien av et alternativ. Hvordan tjene penger om markedet beveger seg opp eller ned Du lærer prinsippet om alternativ volatilitet og hvordan du får det til å fungere for deg, ikke mot deg. Du vil oppdage en fantastisk strategi som har begrenset risiko og høy potensiell avkastning. Store prisbevegelser skjer i det samme viktige 15-minutters vinduet når du skal finne ut hvordan og hvordan du legger dette i din favør. Slik bruker du edderkopper, LEAPS og straight calls for å sette opp en optimal posisjon (starter på side 120) Panic Month hvordan Pros håndterer det Den perfekte posisjonsstrategien hvordan du bruker kragen for å forbedre ditt økonomiske velvære sterkt Når du skal endre strategien 3 måneder hvert år må du bytte til lege Js høy volatilitetsplan Det viktigste konseptet for vellykket handel Jon mener sterkt at før du kan noensinne være vellykket i opsjonshandel, må du forstå begrepet volatilitet. Dette er selve hjertet av å forstå hvilke alternativer som er verdt å kjøpe og som er verdt å selge. I hvordan jeg handler Alternativer Jon Najarian avslører hvordan og hvorfor volatilitet bør være den dominerende faktoren i dine handelsbeslutninger. Ifølge Jon er dette den største misforståelsen blant opsjonshandlere. Dette konseptet alene kan være forskjellen mellom suksess eller fiasko. Dette kurset inneholder mye mer: Strategier for å finne alternativer Vinnere under alle forhold 2 Gode strategier for etter en katastrofe i hvilken som helst lager En flott spill som brukes av flere ingeniører og leger til å samle flere millioner dollar-kontoer nøyaktig når du skal bruke hver strategi - og Hvorfor bruker du det? Hvordan prise et alternativ - Den virkelige måten (Hvis du noen gang har hørt om Black-Scholes, må du se denne båndet) Betydningen av store, ekstreme markedsbevegelser. Slik spiller du dem til din fordel De spørsmålene Jon ber om hver dag - selv etter å ha tredoblet pengene sine helt garantert for ett helt år Send for din kopi av Hvordan jeg handler Alternativ Kurs for Off-Floor Traders. Studere det følg resultatene av Doctor Js anbefalinger og metoder. Jeg vil at du skal se selv hvordan AMAZINGLY SUUCCESSFUL disse strategiene er Hvis du ikke er helt overveldet og glad med disse teknikkene, returner du bare pakken. Jeg sender deg umiddelbart en rask og høflig tilbakebetaling. Absolutt ingen spørsmål stilte Start din nye handels karriere Nå Alle vellykkede opsjonshandlere maksimerer potensielle avkastninger samtidig som risikoen minimeres. Og Jon har insistert på at vi strukturerer dette tilbudet på samme måte. Din maksimale belønning er nesten ubegrenset når du kjenner strategiene. og din risiko er nesten ingenting. bare tid til å gjennomgå dette kurset. Ikke gå glipp av denne muligheten. Send for din ikke-risiko Hvordan handler jeg i dag. Hvordan jeg handler med alternativer (Inkluderer bok) Bestillingsnummer 33001. 15.00 US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Alle handler, mønstre, diagrammer, systemer, etc. diskutert i denne annonsen og produktmaterialene er kun til illustrative formål og skal ikke tolkes som spesifikke rådgivende anbefalinger. Alle ideer og materiale presentert er helt av forfatteren og reflekterer ikke nødvendigvis utgiverens eller TradeWins. Produktanmeldelser

Comments

Popular Posts